Derfor får 3D kunden til at købe
af Tina Baggesen
af Tina Baggesen
Hvordan vi mennesker bearbejder information har betydning for, hvor effektivt et budskab trænger igennem til os. Og der er rigtig meget, der tyder på, at vi med fordel kan benytte os af visuelle effekter, når vi ønsker at præsentere, sælge eller bare opnå folks opmærksomhed. Det kan man udlede af disse informationer:
Så vi kan godt konkludere, at der er noget om det gamle ordsprog “Et billede siger mere end 1000 ord”. Det betyder, at hvis du vil have folk til nemmere at forstå, forestille sig eller huske noget, så er det en god idé at bruge visuelle elementer som billeder og film.
Udnyt din viden og forøg dine chancer for et salg med 3D visualisering
Når du nu ved dette, så ligger det lige til højrebenet at sørge for at vise billeder og film, når du er i en salgssituation. Især levende billeder giver din kunde mere at arbejde med og hjælper med at give et klart og tydeligt indtryk af projektet. Derfor giver det størst gennemslagskraft over for kunden, at salgsmaterialet kombinerer tekst, tegninger og billeder samt 3D animationsvideo.
Kilder:
http://www.kommunikationsforum.dk/artikler/guide-til-billedboomet-i-de-sociale-medier
http://blog.brandmovers.dk/infografik-visuelt-indhold-billeder-virker
http://blog.hubspot.com/marketing/visual-content-marketing-strategy
http://www.processink.dk/Hvad-ojet-ser-husker-vi
Vil du sikre dig at få besked, når der er nye indlæg på bloggen, så meld dig til vores nyhedsbrev. Så holder du dig samtidig opdateret med seneste viden om det spændende visualiseringsområde. Vi giver gode råd, seneste nyt om udviklingen og eksempler på projekter, der kan tjene som inspiration.
Nyhedsbrevet udkommer ca. 6- 8 gange årligt.