Case: Femern Bælt Development
Med en informationsfilm får du præsenteret dit projekt og afleveret dit budskab kort og effektivt. Film mediet er det medie, der giver størst effekt, fordi det inddrager flere sanser og fastholder opmærksomheden hos publikum. Vel og mærke hvis du gør det i et godt flow.
Kun fantasien sætter grænser
Det er næsten kun fantasien, der sætter grænser for mulighederne. Udgangspunktet for en præsentationsfilm af dit byggeprojekt, er 3D visualiseringer eller animationsfilm af projektet. Hertil kan du tilsætte tekstbudskaber, logo, grafik, kort over beliggenhed, etc. Musik eller speak kan anbefales for at aktivere flere sanser.
Du kan vise opbygningen af bygningen fra bunden eller billedet i time-lapse, hvor du vil kunne se et 24timers skyggediagram på få sekunder. Mulighederne er mange.
Vælg effekter med omhu
Vi anbefaler at vælge effekter og muligheder med omhu, for at undgå at præsentationsfilmen fremstår for forvirrende, men derimod stilfuld og realistisk. Din dialog med os starter derfor altid med en afdækning og indkredsning af, hvad det primære formål, budskab og målgruppe er. Herefter modtager du et storyboard, som viser ideerne og sekvensen, inden selve produktionen starter.
Tips til at bruge din præsentationsfilm
Effekten af præsentationsfilm er større, hvis skærmen er stor og i høj kvalitet. Derfor vil en visning på f.eks. en stor fladskærm i et showroom eller på en udstilling have en betydelig større effekt end en lille PC skærm.
Præsentationsfilm giver ekstra opmærksomhed og kan bruges i alle digitale salgs-og markedsførings kanaler, såsom hjemmeside, Youtube, Facebook og LinkedIn.